MEDIUL DE MARKETING BANCAR. ANALIZA PEST PENTRU SISTEMUL BANCAR ROMĀNESC

 
Autor (i): Réka (DOMBI) BARABĮS
 
JEL: M31, M37.
 
Cuvinte cheie: marketing, micromediul de marketing, macromediul de marketing,relații de piață, sistem bancar.
 
Abstract:
Mediul de marketing al unei companii este identificatīn multitudinea de actori și forțe din exteriorul marketingului, care au efectasupra capacității managerilor de marketing de a realiza și īntreține relațiide succes cu clienții vizați. Acesta oferă ocazii favorabile, dar ridică și amenințări.Fiecare organizație funcționează īn condițiileoferite de mediului său extern. Īn acest sens rezultatele activității saledepind de măsura cunoașterii fizionomiei și mecanismului de funcționare amediului; și de posibilitățile, priceperea organizației de a fructificaoportunitățile și de a evita primejdiile furnizate de aceasta.
 
Articol: Fisier PDF