MODALITATEA DE FIXARE A PRETULUI PENTRU CREDITUL CASA TA LA RAIFFEISEN BANK

 
Autor (i): Violeta DRĂGOI, Oana-Mihaela ILIE
 
JEL: G21, E43.
 
Cuvinte cheie: credit, DAE, marjă, marketing financiar-bancar, preţ.
 
Abstract:

Prețul reprezintă un element important al mixului de marketing ce nu poate fi controlat īn totalitate prin intermediul functiei de marketing și un indiciu al valorii atāt pentru consumatorii, cāt şi pentru furnizorii de servicii bancare. Acesta deține un rol primordial īn asigurarea marjei de profit a institutiei de credit. Atāt direct, cāt mai ales īn strānsă legătură cu costurile, preţul determină nivelul şi evoluţia ofertei de produse si servicii bancare. Lucrarea isi propune sa investigheze strategiile de preţ ale societăţilor bancare cu scopul de a evidenţia rolul şi importanţa preţului īn marketingul financiar-bancar, de a identifica factorii care influenţează formarea preţului serviciilor financiar-bancare, de a analiza principalele strategii de preţ īn activitatea bancară, mai cu seamă, de a expune modalităţile de fixare a preţurilor īn cadrul Raiffeisen Bank.

 
Articol: Fisier PDF