UTILIZAREA NOILOR INSTRUMENTE TIC ĪN SĂLILE DE CLASĂ DIN PERSPECTIVA ELEVILOR LA LICEUL TEORETIC "MIHAI VITEAZUL"-STUDIU DE CAZ

 
Autor (i): Mariana Viorela GRIGORE-FILIP (ȘERBAN)
 
JEL: I21, O30.
 
Cuvinte cheie: TIC, elevi, educația contemporană, predare.
 
Abstract:
Timpurile moderne se traduc īn educația modernă, iar acest lucru īnseamnă īn prezent utilizarea noului TIC ca ajutor didactic īn timpul orelor de școală. Acest articol este un studiu de caz privind utilizarea noilor mijloace de tehnologie la Liceul Teoretic "Mihai Viteazul" – o unitate școlară din județul Dambovita. Tendința principală īn educație, īn perioada contemporană, este de a maximiza utilizarea tehnologiei īn predare, īn scopul de a avea rezultate mai bune. Scopul studiului nu este doar de a stabili gradul īn care tehnologia este accesibilă și utilizată īn timpul orelor de la această unitate școlară, dar, de asemenea, de a afla opinia elevilor de liceu despre acest subiect.
 
Articol: Fisier PDF