PERFORMANȚA PROCESULUI EDUCAȚIONAL ĪN MEDIUL ON-LINE ĪN CONTEXTUL PANDEMIEI

 
Autor (i): Cristina STROE, Diana MOISEVICI-SERB
 
JEL: I21.
 
Cuvinte cheie: educație, performanță, proces instructiv-educativ, pandemie.
 
Abstract:

Aceasta este o temă de actualitate care īși propune să surprindă īn mod obiectiv educația īn mediul online, ținānd cont de contextul īn care ne aflăm (pandemia și restricțiile existente). S-a presupus că performanța școlară a elevilor este mai slabă īn perioada pandemiei decāt īn anii precedenți, iar principala cauză este desfășurarea online a procesului educațional. Īn acest scop a fost utilizată ca metodă de cercetare - foaia de observație structurată pe mai multe teme. Cele mai importante concluzii extrase din partea teoretică și practică a articolului ilustrează faptul că există o legătură īntre performanța școlară a elevilor și modul īn care se desfășoară cursurile (online sau tradiționale).

 
Articol: Fisier PDF