ROLUL INOVAȚIEI ĪNTR-UN MODEL DE AFACERI DURABIL: CAZUL ALLEGORIE

 
Autor (i): Gabriela ANDRIȘAN, Andra MODREANU
 
JEL: M1, M9.
 
Cuvinte cheie: modele de afaceri, inovare, durabilitate, creare de valoare, propunere de valoare.
 
Abstract:
Ultimii ani au avut un impact semnificativ asupra modului īn care oportunitățile evoluează și cāt de adaptabil trebuie să fie sectorul de afaceri pentru a continua să urmărească planuri corporative de succes. Multe afaceri au īnceput să inoveze și să-și refolosească resursele ca urmare a acestor structuri, permițāndu-le să continue să funcționeze īn ciuda circumstanțelor economice actuale. Scopul acestei lucrări este de a evidenția importanța inovării īn contextul unei strategii sustenabile a companiei. Īn plus, conduce la o īnțelegere mai clară a modului īn care acest tip de organizație a fost capabil să răspundă la condițiile īn schimbare ale pieței și să prospere, mai degrabă decāt să supraviețuiască pur și simplu. Īn urma unei examinări a literaturii disponibile, un rezumat al celor mai comune trăsături și principii poate fi extrapolat, permițānd opțiunea de investigare ulterioară īn studiile viitoare. Descoperirile indică faptul că inovația joacă un rol semnificativ īn succesul unor firme, generānd nișe distincte īn care chiar și un start-up poate prospera. Pentru a-și demonstra mai bine părerile, scriitorii au ales drept exemplu Allegorie, o companie care se bazează pe inovațiile īn modă și le folosește pentru a-și păstra idealurile sustenabile. Concluziile studiului pot fi, de asemenea, folosite pentru a obține o mai bună īnțelegere a stării actuale a modelelor de afaceri și a rolurilor critice pe care le joacă adaptabilitatea și sustenabilitatea īn acest climat economic volatil.
 
Articol: Fisier PDF