DIGITALIZAREA PROCESELOR DE ĪNVĂȚARE - PROVOCĂRI ȘI OPORTUNITĂȚI

 
Autor (i): Constanța POPESCU, Georgiana-Tatiana BONDAC
 
JEL: M15, O15.
 
Cuvinte cheie: digitalizare, mediul școlar, act instructiv-educativ, elevi, cadre didactice.
 
Abstract:
Īn era digitalizării proceselor de īnvățare, apar provocări și oportunități semnificative. Schimbările radicale aduse de digitalizare īn metodele de predare pot fi percepute atāt ca factori de stres, cāt și ca oportunități de transformare. Provocările pot include adaptarea la noile tehnologii, gestionarea volumului mare de informații sau asigurarea accesului echitabil la resurse pentru toți elevii. Pe de altă parte, digitalizarea oferă oportunități īn ceea ce privește personalizarea īnvățării, colaborarea online și accesul la resurse educaționale diversificate. Este esențial să se exploreze aceste provocări și oportunități pentru a utiliza eficient noile tehnologii īn era digitală a educației. Aşadar, scopul articolului este de a găsi răspuns la īntrebarea ,,Care sunt provocările și oportunitățile cu care se confruntă cadrele didactice și elevii īn digitalizarea actului instructive-educativ”?
 
Articol: Fisier PDF