STRATEGII DE COMUNICARE ȘI EFICIENȚĂ ĪN CONTEXTUL SCHIMBĂRII ORGANIZAȚIONALE

 
Autor (i): Mihaela MUSETOIU, Alin Adrian DINCA
 
JEL: M12, M14, M54.
 
Cuvinte cheie: comunicare, eficiență, schimbare organizațională.
 
Abstract:
Comunicarea joacă un rol-cheie īn relațiile publice eficiente. Comunicarea, īn sensul modern al managementului, este o componentă vitală a sistemului de management al oricărei organizații. Comunicarea managerială, ca instrument de bază al managerului, este o filozofie a managerului și nu o acțiune mecanică. Resursele strategice ale oricărei organizații devin informații, cunoștințe și creativitate. Comunicarea managerială este legată de funcțiile de management, funcțiile de comunicare și cultura organizațională. Scopul comunicării manageriale este realizarea unui flux informațional corect, relevant și eficient pe orizontală și verticală a structurii organizaționale. Comunicarea se face dupa anumite norme profesionale, etice si morale care asigura stabilitatea si functionalitatea organizatiei.
 
Articol: Fisier PDF